Bram van Kattenbroek

Over mij

Mijn naam is Bram van Kattenbroek, een freelance creative (met een BV als bedrijfsvorm dus geen problemen met schijn zelfstandigheid) met meer dan 10 jaar ervaring in de content en evenementen sector. Als regisseur, producent en storyteller werk ik aan impactvolle campagnes en visuele verhalen die niet alleen mooi zijn, maar vooral effect hebben.

Ik heb gewerkt aan talloze projecten voor corporates, merken en artiesten, waaronder NPO, Talpa Network, Rabobank, EMG, ASML en diverse musea. Daarnaast heb ik mijn creatieve visie ontwikkeld in de wereld van live Televisie en muziekproducties, waar ik artiesten als Armin van Buuren, Kensington en Ilse DeLange van dichtbij heb mogen vastleggen. Door deze ervaring heb ik geleerd hoe creativiteit, emotie en storytelling samenkomen om een publiek te raken – iets wat ik in al mijn werk toepas.

Waar ik ooit begon als regisseur en producent, ben ik de laatste jaren steeds meer betrokken bij het grotere strategische proces. Ik werk niet alleen aan video's, maar denk mee over het grotere plaatje: van storytelling en merkstrategie tot hoe je een verhaal vertaalt naar een succesvolle campagne. 


Marketingstrategie & Campagnes

Door samenwerkingen met marketing agencies zoals Twelve Monkeys heb ik de afgelopen jaren steeds meer inzicht gekregen in de commerciële en strategische kant van content. Hierdoor weet ik niet alleen hoe je een sterk verhaal vertelt, maar ook hoe je het effectief inzet binnen een marketingstrategie.

Storytelling

Een goed verhaal begint bij de kern: wat wil je écht vertellen en hoe zorg je dat het blijft hangen? Ik help bedrijven en merken hun boodschap te vertalen naar een ijzersterk concept

 

Conceptontwikkeling

Een goed concept is de basis van een succesvolle campagne. Ik help bedrijven en merken met het bedenken, aanscherpen en uitwerken van creatieve concepten die perfect aansluiten bij hun doelgroep en doelstellingen. 

Visual Content

Van corporate films en documentaires tot brandcampagnes en live events. Maar ik zorg ervoor dat de productie niet alleen professioneel is, maar ook écht de doelgroep raakt.